Przeprowadzki, Transport, Utylizacja

O czym warto pamiętać podczas przeprowadzki?

Zapewniamy najwyższą jakość obsługi

W pośpiechu można zapomnieć o wielu rzeczach i dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia. Jeśli planujemy większe przedsięwzięcie, zostawienie organizacji na ostatnią chwilę i działanie w pośpiechu może doprowadzić do przykrych konsekwencji. Właśnie tak jest z przeprowadzkami.

Dlaczego nie warto spieszyć się podczas organizacji przeprowadzki?

Pierwszym powodem jest stres. Gdy mamy ograniczony czas i zdajemy sobie sprawę, że przedsięwzięcie uda się, tylko jeśli będziemy realizować napięty grafik, bardzo trudno jest się nie stresować. Jak łatwo się domyślić, w takim stanie nie da się podejmować w pełni racjonalnych decyzji. W efekcie konkretne elementy wyposażenia zapakujemy niedbale, co może doprowadzić do ich zniszczenia. W pośpiechu trudno jest też zachować ład, a to sprawi, że do kartonów i toreb trafią przypadkowe i nieposegregowane rzeczy. Taki chaos sprawi, że proces wypakowywania i urządzania się w nowym miejscu będzie kosztował nas sporo stresu i frustracji.

Przekładanie organizacji przeprowadzki wiąże się również z bardzo ograniczonym wyborem firm przeprowadzkowych. Profesjonalne przedsiębiorstwa starają się dopasować do terminu preferowanego przez klienta. Jeśli jednak zgłosimy się do nich zbyt późno, mimo dobrych chęci nie będą w stanie nam pomóc. W rezultacie będziemy skazani na wybór firmy, która będzie akurat dostępna. Nie musi to oznaczać, że trafimy źle, niemniej jednak podejmujemy większe ryzyko nawiązania współpracy z nierzetelnym usługodawcą.

O czym warto pamiętać podczas przeprowadzki?

O co zadbać, żeby przeprowadzka przebiegła bez zarzutu?

Postarajmy się nie sabotować własnych wysiłków, przesuwając obowiązki w czasie, i zacznijmy przygotowania wystarczająco wcześnie. Podczas takich działań warto uwzględnić:

  • Sprzątanie

Zanim zaczniemy pakować rzeczy do kartonów i umawiać się z firmą przeprowadzkową, zastanówmy się, czy rzeczywiście chcemy zabrać ze sobą wszystkie aktualnie posiadane przedmioty. Gruntowne porządki, chociaż czasem zajmują sporo czasu, pozwolą nam zapanować nad chaosem w nowym miejscu. Poza tym takie podejście może też ograniczyć koszty przeprowadzki, bo transport będzie dotyczył mniejszej liczby rzeczy.

  • Zgromadzenie odpowiedniej liczby toreb, kartonów, folii bąbelkowych i innych zabezpieczeń

Zanim przystąpimy do pakowania, warto zadbać o to, aby nie zabrakło nam artykułów, które mają ochronić nasz dobytek. Kartony możemy nabyć w większości sklepów lub umówić się ze sprzedawcami, aby po dostawie odłożyli dla nas kilka sztuk. Dobre też będzie wyposażyć się w większą ilość folii bąbelkowej, niż początkowo zakładaliśmy. To pozwoli nam zabezpieczyć dokładnie przedmioty szczególnie narażone na uszkodzenia: naczynia, dekoracje i inne.

 

Firma Heros Transport Mariusz Nowak

JESTEŚMY DLA PANSTWA DYSPOZYCJI 24h/7 DNI W TYGODNIU

Skontaktuj się z nami
Przeprowadzki
  • przeprowadzki mieszkań
  • przeprowadzki biur
  • przeprowadzki magazynów
  • przeprowadzki hal
  • i innych pomieszczeń
Transport
  • mebli
  • elektroniki
  • dużych instrumentów
  • dzieł sztuki, antyków
  • kas pancernych, sejfów
Utylizacja i opróźnianie
  • mieszkań
  • lokali
  • przedmiotów
  • mebli
  • AGD
Inne
  • pakowanie kartonów
  • zabezpieczanie przedmiotów
  • zabezpieczanie mienia
  • załadunki
  • przeładunki i rozładunki
DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO!

Firma Heros Transport Mariusz Nowak jest ubezpieczona na kwotę 50 000,00 EUR. Nr. Polisy: Ergo Hestia 903004896819

2016 © Copyright Heros Transport Mariusz Nowak All rights Reserved.

ul. Borki 13A, 40-348 Katowice
Tel: 531 944 531, 32 220 64 27
Email: przeprowadzkiheros@gmail.com